Som konfirmant hos oss i Misjonskirken vil du få et SPENNENDE år med nye VENNER, få GOD undervisning, dra på flotte TURER og, ikke minst, bli bedre kjent med JESUS. Dette året kan gi deg VERKTØY til å forstå noen av de store og viktige spørsmålene i livet. Her får du mulighet til å komme med alle spørsmålene du har, så utforsker vi dem sammen. Hver samling har tid til undervisning, samtale, lek og moro. Det er viktig for oss at du både har det GØY og at du blir litt UTFORDRET. Konfirmasjonsundervisning i Misjonskirken er et tilbud for alle som ønsker en kristen konfirmasjon. Du trenger altså ikke å være medlem, kristen eller døpt for å konfirmere deg hos oss. Noen av HØYDEPUNKTENE i løpet året vil være bli kjent-hyttetur, Haugesund-overnatting, Impuls-festivalen og LONDON-tur i mars 2025.

• Undervisning annenhver tirsdag kl. 16-18
  • Infomøte for konfirmant/foreldre: 30.05 kl. 18
  • Oppstart 03.09.24 kl. 16
  • Konfirmasjon Lørdag 26. april 2025 kl. 11