Felleskap

I Misjonskirken har vi cellegrupper for deg som ønsker å dele tro og liv med andre i et lite fellesskap. Vi har ulike typer grupper, både rene mann/kvinne-grupper, grupper for par og grupper for ungdom. Vil du bli med i en gruppe så er du velkommen til å ta kontakt, så hjelper vi deg å finne en gruppe som passer.

Vi i Misjonskirken Stavanger vil gjerne at så mange som mulig av de som er med  i menigheten vår også finner sin plass i et mindre fellesskap. Derfor ønsker vi å invitere deg til en av våre cellegrupper. Vi har ulike former for grupper, noen er kjønnsdelte mens andre er felles. Noen er for ungdommer, og andre er for de som er godt voksne.  Målet for alle gruppene er å samles utenom gudstjenesten for å ha noen å snakke om troen og livet med, be med,  lese i bibelen med, le med og gråte med.

Vi vil gjerne hjelpe deg å finne en gruppe som passer deg og din livssituasjon, så ta gjerne kontakt med pastor Sten Sørensen og meld deg på.

iLag

iLag ønsker å være en fellesskapsbevegelse der alle som går i Stavanger Misjonskirke kan være med på vise omsorg, være tilstede for hverandre og inkludere nye mennesker på en god måte. Det som kjennetegnet Jesus, ønsker vi at i større grad skal kjennetegne oss!

iLag ønsker ikke minst å fokusere på fellesskap f.eks ved å legge til rette for felles måltider, ut på tur etter kirka, inspirere til å f.eks lage stor porsjon med middag og ha mulighet til å invitere nye med hjem etter kirka osv. Til dette har vi en facebookgruppe som et glimrende verktøy!

I tillegg er det opprettet en mailaddresse ilag@misjonskirkenstavanger.no, der evt mer konfidensielle behov kan kommuniseres. Dette kan være generelle behov for periodevis støtte av praktisk, økonomisk eller sosial karakter.