Velkommen til kirken vår

Misjonskirken Stavanger ønsker deg varmt velkommen i vårt fellesskap. Vi er en lokal kirke plassert midt i Stavanger sentrum – en menighet med flere generasjoner og med et ekstra fokus på barn og unge. Vår visjon er å hjelpe mennesker til tro på Jesus, og et liv med ham. Menigheten er en del av Misjonskirken Norge.

PASTORENS UKEHILSEN

Nytt bygg for Misjonskirken Stavanger

Vi gleder oss STORT over nytt bygg for Misjonskirken Stavanger og for byen vår! Vi er blitt en del av det nye høyhuset med adresse som før, Knud Holmsgt 8. Endelig er vi inne i fantastiske nye lokaler midt i hjertet av verdens beste by.

Se reportasje, bilder og video fra Åpningshelgen 27-28. januar her:

Åpningshelg

Konsert med Øklands 7. april kl. 19

Velkommen til kirken vår

ØKLANDS er en vise/pop-gruppe fra Randaberg i Rogaland som gjennom musikken formidler ærlige og varme tanker om livet og troen. Gruppen består av søsknene Aina Økland Schøld, Kjetil Økland og Merete Økland Espedal på vokal, og ektemennene Aril Schøld (akustisk gitar, perkusjon og div) og Tor Kjetil Espedal (piano). Hver for seg har de bred erfaring i musikklivet i Norge, og sammen  blir de en sterk og homogen gruppe. På konserten i Misjonskirken, har de også med seg andre musikere (kontrabass, mandolin, lap-steel…).

ØKLANDS er svært opptatt av formidling og god kontakt med publikum. Deres familiære kontakt og samhold merkes fra scenen, og dette gir deres framføring en ekstra dimensjon. De fletter sine egne sanger sammen med gode, gamle sanger som alle har et forhold til. Humor og alvor om hverandre.

ØKLANDS treffer et bredt publikumsspekter. Det er ikke sjelden man ser 3 generasjoner gå sammen på Øklandskonsert.

Bestill billetter nedenfor: